Tur och retur STHLM



Tulpaner, tulpaner i massor på Hötorget, tre av dessa buketter blev mina innan middag och tågresan hem igen.

God eftermiddag!

Har ni liksom jag startat dagen framför tvn och Vasaloppet?
Underbart väder
och tydligen jättefina spår för alla åkare.
Närmare längdskidåkning än så kommer inte jag, slalom däremot åker jag någongång per år inte med någon vidare snygg stil men nerför backen kommer jag i alla fall : )



Igår
tog jag och några jobbarkompisar tåget till Stockholm, en trevlig liten utflykt.
Vi fikade på Vetekatten, tog en Martini Bianco i Gallerian och åt sedan pasta, pizza och sallad på Vapiano. Däremellan blev det butikspan, köpte ett litet set för peppar och flingsalt på "systrarna Voltaire" 





Solen
skiner som sjutton ute, så jag tror vi ska ta en till promenad idag vovven och jag.
 
På återseende Kram!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vilket fint set du köpte, jag har faktiskt aldrig varit inne i den affären trots att jag jobbar precis vid PUB och ofta slinker in R.O.O.M och Housedoctor!



Låter mysigt med er tripp till huvudstaden, vad åt du på Vapiano? För min del blir det oftast pizza men ceasarsalladen är också god tycker jag :-)



Ha en fin kväll, kramar!!!

2012-03-06 @ 19:24:39
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0