Sov du lilla..

.... videung, än så är det vinter.

Nja inte riktigt... men lite väl mulet och regnit har det varit i dag tycker jag.
 
Man blir så bortskämd när solen tittar fram några dagar och man tycker att nu är det verkligen vår.
Men ack som man bedrar sig.. hörde på nyheterna nyss att det kanske blir snö om några dagar, hujeda mig!!
Kanske har de fel meteorologerna? Det har ju hänt förr.


Min fina vårbukett på matbordet idag.


-Så fina blommor du köpt matte!



I kväll har jag tittat på mästerkockarna. 
Jätteduktiga tjejer, värdiga vinnare båda två.
Men efter en spännande final blev det ändå Sigrid som kammade hem vinsten och blev "Sveriges mästerkock". Grattis säger jag till denna rara, ödmjuka tjej! 

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack...någon ska det väl finnas som kan älska mig ;)

Du kanske har någon fin singel i din närhet haha.



Kramen

2012-04-01 @ 12:45:10
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0