Magsjuk...

... Bläh!!!

Mår inget vidare just nu , då magsjukan kommit på besök hem till oss.
 
Har lyckats peta i mig några skorpor med smör och lite blåbärssoppa, som jag hoppas ska få "stanna" kvar. Det bästa med magsjuka (om det nu finns något bra?) är i alla fall att det går över ganska så snabbt.










Förövrigt längtar jag sjukt mycket till vår och sommar just nu!!

Att få sjunka ner i den här  ↓↓↓






Sippa på en "irish coffee" och insupa doften av nyplockade luktärter ↓↓↓






Kanske ta en tur med den här en solig sommardag ↓↓↓






...Och äta massor med jordgubbar!! ↓↓↓



Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: mother.

Stackars Dej ! Hoppas sjukan snart är över, den är inget kul att ha.

2012-01-27 @ 09:43:30
Postat av: Ann-Louise

Hoppas det går över snabbt! Magsjuka är inte roligt alls!



Vilka härliga bilder du visar och visst längtar man efter sol och värme nu! Jordgubbar också!



Visst hade jag himla tur med Mateusfatet! Trodde inte mina ögon när expediten ställde upp den på hyllan och jag tog den direkt! Har ett rosa sen tidigare, men jag tycker också de är dyra annars.



Ha det bra i helgen!

Kramar

2012-01-28 @ 15:17:04
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0