Söndag förmiddag..

.. och jag är ensam hemma.

Maken åkte redan vid halvåtta tiden ut i skogen med Zacke och för att jaga och kommer förhoppningsvis hem med en "råddjurssadel" att stoppa i frysen ;)

Har ätit frukost, plockat ur diskmaskinen och tror att jag snart ska gå en långpromenad, fast det är så otroligt halt ute bara... önskar att jag hade ett "gåband" såna här dagar, verkar så enkelt att bara ta fram sätta på nån bra låt och gå en halvtimme eller så.

Det känns lite onödigt bara att slänga ut pengar på något som går att fixa gratis, plus att den nog skulle bli stående i en garderob efter några månader och samla damm om jag känner mig själv rätt.


Att belöna sig själv med en kopp kaffe efter promenaden känns bra!
Det gjorde jag igår och det ska jag göra idag med.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är det lite mysig med egentid emellanåt :)



Hoppas du får en skön långpromenad och en mysig söndag!



Kramar Bella

2012-01-15 @ 11:12:26
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: att ha det gott

Skorna finns i flera färger

du hittar dem på Åhlens

2012-01-15 @ 16:22:27
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0