Virkat...

Har dille på underlägg, här är senaste inköpet från Åhlens i en "virkad" variant. Riktigt söta, passar att ha på kaffebordet.
 
Så här sitter vi och väntar på blåbär och hallonpajen som står i ugnen och som snart ska inmundigas med gammeldags vaniljglass till!!
 



Hej på er alla! 
Visst är det skönt med lördag! och superhärligt väder har det varit också!
Det gäller att passa på och njuta av de sista varma dagarna för snart är det höst.

Nästa vecka är jag gräsänka igen, som alltid i början på september när mannen drar norrut på älgjakt.
Få se om han kommer hem med något att stoppa i frysen?? Hoppas det för jag gillar både älgfilé och älgfärsbiffar.
 

Visst ser det mysigt ut för dem, i sin badtunna i kvällssolen nere vid sjön? Inte helt fel med en semestervecka den här tiden. Skulle gärna vara ledig jag med.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Monica Westlund

Hej

Kul att du tittade in.

Har haft fler förfrågningar om just detta i helgen.

Vilken färg är du sugen på?

Har tänkt beställa i veckan nämligen.

Kram

Krusidullan

2011-09-11 @ 15:38:43
URL: http://hemmahoskrusidull.blogspot.com
Postat av: Susanne

Då brödet blev mer som omelett blev jag riktigt mätt på ett, har hittat ett annat recept som jag ska prova snart.



Hoppas du haft en skön helg

Kramen

2011-09-11 @ 18:12:53
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Monica Westlund

Hej

beställer båda gråa nyanserna då :)

Krusidullan

2011-09-12 @ 20:34:40
URL: http://hemmahoskrusidull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0