Baka, baka...

...liten kaka


Ljuvligt goda kladdkakemuffins!! recept från "Matplatsen"


Knäckiga sirapskakor.


En krämigt god tigerkaksbrownie.

Alla dessa bakverk ligger i min frys och är bra att ta till om man vill bättra på sina kärlekshandtag och "volanger"
Farligt goda det vet jag, för jag har varit där och nallat flera gånger!!!
"



God kväll i stugorna!
Redan torsdag och hela veckan har snart gått!

Vad händer med dagarna liksom??

Måndag-fredag och jobb i vanlig ordning, ser verkligen fram emot helgen.
Den innehåller inte några stora planer men vi ska väl ägna oss åt lite fix i hus och trädgård antar jag.
Och laga och äta god mat också, det ser jag fram emot varje helg!

Och kanske blir det ett loppisbesök också, om jag har tur!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att du haft en skön och lagom innehållsrik helg, underbart väder har det ju varit och jag hoppas att resten av månaden blir lika fin! Jag älskar september, tycker att det är en så vacker månad :-)



Vilka godsaker du bakat och så ståndaktig du är som kan låta de ligga på lut i frysen ;-)



KRAMAR

2011-09-04 @ 21:12:27
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Å så gott det ser ut, duktig du e som bakar & grejar =)



Kramar

2011-09-04 @ 23:30:17
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Susanne

Mmmmm vilka smaskiga kakor, blir riktigt sugen ;)

Ja hon är ju min lilla bebis nu när sönerna flyttat ut och denna ras är verkligen supermysig då jag vill ha en liten knähund :)



Kram och sov gott

2011-09-05 @ 21:46:49
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0