Hemma...

...igen! efter soliga dagar och ljumma kvällar i Turkiet.


                                                         Bildkavalkad...
 

Hej alla bloggisar!
 
..då är man tillbaks till vardagen och verkligheten igen efter en välbehövlig , skön semestervecka i Side.
Roligt att få prova på Turkiet efter alla greklandsresor, lite annorlunda men väldigt trevligt!

Riktigt varmt har vi haft det, så det blev många bad i det "badkarsvarma", turkosfärgade medelhavet!!

En ofrivillig dag på hotellrummet blev det tyvärr, då en elak liten "bacill" hälsade på i min mage.
Som tur var gick det snabbt över... så jag var "fit for fight" redan dagen därpå.

På återseende, kraaam! 

Kommentarer
Postat av: Anette L

Hejsan!!

Härliga bilder, vi var också i Turkiet(Alanya) iförra veckan.

Ha en bra onsdagskväll.

Kraam/Anette

2011-10-05 @ 19:16:32
Postat av: Monica Westlund

Hej

S härligt ni verkar ha haft det, jag gillar verkligen Turkiet.

Nej de har inte kommit ännu, var restnoterat, trodde de skulle f in det vecka 43.Sorry

Kram

Krusidullan

2011-10-07 @ 23:17:00
URL: http://hemmahoskrusidull.blogspot.com
Postat av: Monica Westlund

Hej

S härligt ni verkar ha haft det, jag gillar verkligen Turkiet.

Nej de har inte kommit ännu, var restnoterat, trodde de skulle f in det vecka 43.Sorry

Kram

Krusidullan

2011-10-07 @ 23:18:09
URL: http://hemmahoskrusidull.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Inte utan att man längtar bort när man ser dina fina Turkietbilder! Det är så härligt att resa och Turkiet är fint!

Sonen fick en amöbaparasit i magen när vi var där, låg på sjukhus med dropp ett dygn, sen pencillin hemma. Kände sig inte såå dålig men man ska kolla upp det noga så det inte blir nån skit i framtiden har jag hört.



Tack för att du gillar mina bilder och berömmer. Jag har tränat en del om man säger så men kan ibland även redigera lite med kontrast också.



Ha en fin vecka!



Kram

2011-10-09 @ 22:33:18
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0