Valpbesök..

...men vilken av dessa godingar ska man välja??




I går kväll var vi till Huddunge utanför Sala för att titta och kanske välja vår nya valp.  Eftersom min man tycker om att jaga och vår Ozzy gick bort så olyckligt för någon månad sen, bestämde vi oss för att skaffa en ny vovve ganska snabbt. Och eftersom de flesta valpar föds på våren, blir det inte någon lång stund som vi blir "hundlösa"

Valparna är bara 4 veckor så de måste stanna hos sin mamma några veckor till, men vi ville gärna se hur de såg ut i alla fall. Men att välja ut någon redan nu visade sig vara ganska svårt, de var ju så små.... så vi åker tillbaks om några veckor när de vuxit till sig lite.

Om de ändå kunde vara valpar jämt tycker jag!! de är ju som så sötast då.




Så var det äntligen fredag igen ♥♥♥
Här blir det Ceasarsallad i kväll och efter det lite naturgodis, (wasabinötter är min favvo) och en påse Polly summer berries.


Men först ska jag hämta ut ett paket som ligger och väntar på mig, innerhållandes bla dessa söta lyktor från "Living and  Room" (Var på ett homeparty hos en väninna tidigare i veckan där jag beställde dem) 



Kramar!


Kommentarer
Postat av: Tina

Nej men åh vilka söta valpar!!! Och superfina lyktor oxå. Önskar dig en fin lördag. KRAM!

2011-05-28 @ 06:54:07
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Susanne

Vilka små sötingar och visst är dom gulligast som valpar.

Man brukar ju falla för någon när man åker och hälsar på sådär, typ den som först hoppar upp i knät och är sådär mysig som man bara vill ;)

Jag är jätteglad att jag köpte min lilla Lycka och hon är ju lite för alltid med sin 2,5 kilo ;)



Ha en mysig lördag

Kramen

2011-05-28 @ 09:59:40
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh...jag förstår att det är svårt att välja!! Gud, så söta!!



Vilka fina lyktor!! Jag var också på heminredningsparty, men inte samma utan ett annat företag som jag just nu inte kommer ihåg namnet på...Tror det finns två företag som bedriver typ samma grej.

Jag köpte hursom rätt mycket:-)



Kramar

2011-05-29 @ 13:05:01
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hallojsan!



Allt bra med dig på morsdag?

Å sicka godingar, inte lätt att välja! =)



Kramar

2011-05-29 @ 19:23:44
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0