Norrlands weekend...

I fredags efter jobbet stack mannen, dottern och jag iväg på en "snabbvisit" till Norrland.
 
Över tvåtusen plantor (tall) skulle nämligen ner i jorden. Den här regniga helgen var perfekt tyckte mannen och hans lillebror ... inte för varmt och inga mygg att slåss med. Duktiga var de bröderna, som jobbade hela lördagen och söndagen i detta ruskväder.


Regntunga skyar...
 
Och hua vad kallt det har varit också!! Dottern och jag var tvungna att elda i kakelugnen!

 

Fyra kusiner som var glada över att träffas...


Grillkväll, med god mat och trevligt sällskap!


Js goda cupcakes!!


Massor med "bebismys" hanns också med....


...
innan det var dags att åka hem tidigt i morse. Jag tog ledigt i dag men maken var tvungen att jobba. Nu ska jag skjutsa dottern till tåget för hon ska vidare till Örebro.

Ha det! kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Mysig helg! Var i Norrland är det?



På din begäran visas nu närbilder....på egen risk. USCH vad oklädsamt 70-tal var ha ha ha! Du hade lite rätt för det var 50, 60, 70 och 80 -tals fest, och vi firade det årtal vår jubilar var född = 70!



Kramar

2011-05-16 @ 19:17:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: cecce

Så mysigt det ser ut! Å muffinsen!! Mums!

SV: Hyllan är inte ny i sortimentet. Vad jag vet har den funnits länge. Nu blev jag osäker om den heter Lack...hm...får kanske kolla det närmre:-)



Kramar

2011-05-16 @ 23:22:35
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Ååh, vilken trevlig helg ni ser ut att ha haft, mysigt att träffas och umgås även om det också innebar arbete med plantering för vissa!



Hoppas du haft en bra start på veckan



Kramar Bella

2011-05-17 @ 21:17:53
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0