Fika på..

.. Erik- Larsgården i tisdags för maken , vovven och mig. Ett idylliskt ställe i Brovallen utanför Avesta.
Våfflor för mig och en räkmacka till maken.


"-Vad många stora hundar det var här, bäst man tar skydd under bordet"





I onsdags hade vi hundvakt så då kunde vi åka till "nya" IKEA i Västerås, skulle inte ha något särskilt men kom ändå hem med en svart ,blank "Vågö" och lite annat smått och gott.






Annars vaknar jag tidigt, tidigt varje morgon (fast jag har semester) av att det är ett förskräckligt liv på fåglar av alla de slag som kvittrar och skränar utanför sovrumsfönstret. 
Har inte förstått varför, men tror att de kalasar på dessa bär.
Det är inte nåt riktigt körsbärsträd för bären smakar absolut ingenting!! Men fåglarna verkar tycka om dem i alla fall! Måste vara något slags körsbärsprydnadsträd, bären är något ljusröda till färgen  någon som vet??






Det var allt  för i dag nu väntar en rykande het hemgjord pizza och ett glas vin!


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anette L

Hejsan!! Grattis till den lille vovven. Vilken sötnos. Hoppas ni får en skön sommar.

Kraam/Anette

2011-07-14 @ 18:16:07
Postat av: Marie

Anette: Tack,ja visst är han söt.

Hoppas du också får en skön sommar!

Kram! Marie

2011-07-14 @ 18:22:19
Postat av: Susanne

Härliga somriga bilder, en vecka kvar att jobba för mig sedan semester :)

Tatueringen blir i september sedan hoppas jag att det kan bli en bild här på bloggen.

Jo tack jag mår bra trots chokladbollen, ibland fungerar det med sött och ibland inte, har iallafall gått ner över fem kilo sedan vi började med LCHF och då har jag syndat en hel del ;)



Kraam

2011-07-14 @ 19:47:52
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: ida

va mysigt det ser ut!! du kan väl lägga ut fler bilder på zacke så jag får se hur stor han blivit? nu vill jag bara jobba klart så jag får komma hem nån gång!! pusss

2011-07-14 @ 23:00:52
URL: http://idaelfven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0