Det är mycket nu....

Oj, vad länge sedan det skrevs nåt nytt här!

Men jag har haft otroligt mycket att göra på jobbet en period. Implementeringen av den nya läroplanen (mycket hemarbete då jag är en av "nyckelpersonerna"), APT-möten och föreläsningar av alla de slag har fyllt dagar och kvällar sen det nya året började.
När man kommer hem sent på eftermiddagarna är man alldeles slut, så det har inte blivit mycket ork kvar till bloggandet.

Helgen som gick var iaf trevlig, hade några jobbarkompisar här på fredagskvällen. Mycket skratt och god mat och det är ju alltid roligt!!

Annars längtar jag mest till vår och sommar nu och bjuder därför på dessa bilder...

 

Ha det fint alla "bloggisar" kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka ljuvliga bilder du visar, nu längtar jag verkligen efter de kommande årstiderna...



Hoppas att du upplever jobbet som utvecklande och känner att det är givande även om det kräver en hel del av dig och tar på krafterna!



Önskar dig en trevlig kväll



Kramar Bella

2011-01-26 @ 19:50:59
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0