Gräsänka...

Jaha, då var man gräsänka en vecka igen då, som alltid andra veckan i september. Maken är nämligen på sin årliga...



...ÄLGJAKT

Jaktstugan ligger så fint alldeles intill en liten sjö. Det jagas, badas (både i tunna och iskallt sjövatten) och äts goda middagar. Lite svampplockning hinns det också med. Mysigt verkar de ha "gubbarna".



Var till handelsträdgården en sväng i dag och köpte blommor som inte kräver allt för många "gröna fingrar". De står i ett av mina tre köksfönster, men usch vad solen står lågt på himlen o lyser obarmhärtigt på mina supersmutsiga fönster!!! jag måste verkligen ta tag i det nu.





Kramar!


Kommentarer
Postat av: Bella

Det där med att vara gräsänka är väl både och, en eller ett par nätter kan jag bara tycka är lite skönt att få egen tid, men en vecka är liite väl långt, men gissar att maken är nöjd och kommer få sköna dagar :)



Hoppas du kan njuta av en skön och avkopplande helg



Kramar Bella

2010-09-03 @ 22:57:59
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: fia

oj har jakten redan dragit i gång och vilka fina blommor du har köpt .

önskar dig en trevlig lördag.

2010-09-04 @ 10:29:15
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: mammamormor

vi kommer i morgon och kollar på allt nytt både blommor och på Dej och sonen, behöver hjälp med lite databestyr. Kram!

2010-09-04 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0