Snart vår ??





Kan det vara så att våren äntligen är på väg? Solenlyser nämligen så fint in i mitt kök. Det syns inte på bilderna , men köket är alldeles ljust och upplyst av solen utanför. Det känns så sköönt! Vi har suttit ute i dag och fikat och solen riktigt brände i ansiktet. Sonen och hans kompisar har grillat ute i dag också, och det är väl ändå ett tecken på att våren snart är här!?

I går öppnades en ny inredningsaffär här i min stad, jättekul!! för såna kan man inte få för många av. Så i dag köpte jag mitt första lilla zinkhus där.



Det är inte särskilt stort, men visst är det gulligt!?


Har inte börjat med middagen än men i kväll vill mannen ha "färdigköpt" potatisgratäng!!? till fläskfilén men jag tänker göra rostade rotfrukter och klyftpotatis till mig. Tänker prova att flambera filén i whiskey och göra min goda whiskeysås till.

Lite senare i kväll tänker vi titta på schlagerfestivalen  och jag "hejar" på Anna B, hennes låt är bäst!!!

kramar till er alla !!!

Kommentarer
Postat av: jessi

Håller med man kan aldrig få för många inredningsbutiker!!!



Ha en härlig schlagerkväll!



KRAMIS

2010-03-13 @ 18:02:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Visst är det härligt när solen tittar in, synd bara att allt damm syns ;o)

Så fint du har det i ditt kök.

Nu laddas det för schlager :o)



Kramen

2010-03-13 @ 19:09:20
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0