Hemma igen!


Åsså va man hemma igen då, efter en veckas skidsemester!! Tänk vad tiden går fort!!

Inga brutna ben eller stukade tummar, men säkert två kilo tyngre!! Även om jag åkt skidor varje dag, promenerat och varit aktiv så får jag knappt ihop byxorna längre.!!  Varför ska det vara så ??  Varför är det så gott med allt som är onyttigt?

I alla fall har det varit en jättemysig semester, god mat (som sagt), goda drinkar!! härliga kladdkakor och jättetrevligt sällskap!! Fina backar, korta liftköer, behagligt väder vad kan man mer begära..?

Att det var lite dåligt väder en dag gjorde inget heller, då det fanns en stor inredningsaffär i Vemdalsskalet att "flanera" några timmar i .

Nu är det vardag igen och jag har nyss kommit hem efter en dag på jobbet, känns härligt att veckan är lite kortare än vanligt så man får några dagar ledigt igen!!




De här små sötnosarna var med och livade upp stämningen i fjällstugan!!




Här är några fynd jag gjorde på "Skalets inredning", ett silverägg, Durance doftljus
och ett litet silverfat för blockljus.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt med lite semester, inte för att snö och skidor lockar mig just nu så är det skönt att få komma bort lite.

Vilket jättefint silverägg :o)



Ha en mysig kväll framför datorn ;o)

Kramen

2010-03-29 @ 20:27:14
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Härligt med uppfriskande fjällsemester! Skit i kilona du har ju mått bra eller hur;-)



Klart jag är gräsänka...och inte änkling. Märkte inte det själv så tack för det.



Superfint ägg du hittade, gillar silverägg och köpte ett på Indiska själv.



Kram

2010-03-30 @ 15:45:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: cecce

Verkar som du haft det riktigt bra!!

Man går alltid upp i vikt när man har semester. Antar att det bara är så!



Jättefina fynd du gjort.

Älskar Duranceljusen.

Finns inga bättre doftljus!



Kramar!

2010-03-31 @ 20:46:27
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0