En irish på vår altan.

I dag har vi invigt vår altan (för det här året alltså) mannen och jag. För någon timme sedan satt vi här och smuttade på varsin irish coffee , riktigt gott var det.

Det är så härligt ute i dag, solen skiner och det droppar från alla tak, det känns i hela kroppen att våren är här nu.
Snart lyser väl dikesrenarna gula av tussilago....

Inomhus går tvättmaskinen på högvarv, skidor och annan utrustning är nedpackade, mat plus diverse tillbehör för en veckas fjällsemester är inhandlade, ska bli så skönt med en veckas ledighet!!





 
 Vår altan en sommardag 2009. 



KRAMAR! 



Kommentarer
Postat av: Tina // Peppar & Vanilj

ÅHHH va härligt det lät! Hopp om livet...visst börjar man känna så!!?



Va kul att du gillade mina tavlor och tog dig tid att lämna en liten kommentar! Betyder mycket :)



K R A M // t i n a

2010-03-21 @ 10:25:44
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com
Postat av: jessi

Vilken fin altan ni har, jag längtar efter att hitta hus o inviga vår sen! Jag kan tänka mig att det är ljuvligt de första vårdagarna att njuta i sin egen trädgård o altan... lycka!



Igår var det vår idag snöar det massor hos oss...



Ha en bra söndag!



KRAMIS

2010-03-21 @ 11:55:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Therese Tjärnlund

Oops vad lurigt när du hade en bild från i somras. Nästan dog av avundsjuka när jag såg att det var sååå grönt. Jag vet ju inte var ni bor men inte ens Skåne kan ha grönt ännu. Pjuuh. ;) Ha så trevligt på skidsemestern.

2010-03-23 @ 22:40:29
URL: http://falkan40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0