Vilken skön vecka..



Kanon väder denna vecka (synd att man jobbat bara.) Har försökt att underhålla solbrännan på rasterna , då jag suttit i solstolen med näsan i vädret och en kaffe i handen på uteplatsen. Att arbeta på en förskola är inte fy skam när det är vackert väder, det är faktiskt ett privilegium att få vara utomhus när det är så fint väder,  man ska egentligen inte klaga.


I kväll har vi grillat här hemma och provat ett av vinerna jag vunnit på "vinringen". Fick hem 15 flaskor rött i 75-85 kronors klassen i går kväll då det var min tur att vinna !! och det vi drack i kväll var jättegott!!


        Några av vinerna.

Apropå något helt annat.... något jag tycker är roligt när jag åker flyg utomlands är att att handla en parfym eller eau de toilett på taxfree, oftast har jag ingen aning om hur de doftar men det blir liksom en överraskning. I år köpte jag dessa och jag tycker de luktar riktigt gott.






Ha de, kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tacj, jo jag mår bra nu!! Hoppas du gör det också. Jag brukar vara avis på förskollärarna på min skola som får vara ute mycket denna tid när jag oftast är instängd i skolsalen....men idag var jag utsläppt!!



Vilken tur att vinna så många flaskor! Och den Versaceparfumen är god jag har ett litet prov!



Kram

2010-06-03 @ 21:24:09
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Perfekt att vinna så mycket vin nu i grilltider :o)

Ser ut som att sommaren äntligen är här, så underbart ute.

Perfekt att ha ett jobb där man är ute så mycket.



Kramen

2010-06-03 @ 21:57:34
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inte dåligt att vinna vin :)

Roligt med nya dofter.

Synd att parfym ska vara så dyrt.

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-04 @ 08:27:37
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grillat är sååå gott. :P

2010-06-04 @ 19:56:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0