Vackra bilder från min barndomsstad..

...en solig fredag i juni.




HA EN FIN FREDAG!  KRAM!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga bilder!

Önskar dig en trevlig helg



Kramen

2010-06-04 @ 22:20:40
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Verkligen vackra bilder från ett fint samhälle. Var är det någonstans?



Du måste prova grilla kalkonfilé snarast. Det är helt underbart fint kött, inget att "rensa" bort och smakar ljuvligt! Marinera som vanligt.



Då jag arbetar som spec.lärare och fortbildar mig, läser jag nu "Därför inkludering" som visar på framgångsfaktorer i att inkludera barn med funktionshinder i stora "vanliga" klasser. Det är just det vi håller på att utveckla på min skola nu, att integrera Aspergerelever och låta dem gå mer och mer i stor klass, om de klarar det.

Inget som sker i en handvändning då hela skolan måste vara med på det och få kunskap.



Önskar dig en skön helg!

Kramar

2010-06-05 @ 09:39:40
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0