T G I F !!



Min "räddare i nöden"!



Har varit "gräsänka" (heter det så?) några dagar då maken följt med en arbetskamrat till Lillhärdal för att jaga tjäder och orre..Då har det naturligtvis passat på att toksnöat här, plogbilen har gjort gigantiska snövallar utanför vårt hus och jag har kört fast med bilen i lössnön mer än en gång.

Men sonen har fixat det mesta, skottat både grusgångar, snövallar och knuffat i gång sin fastkörda mamma flera gånger. Tusen tack! Daniel.

I dag skiner solen dock och jag har nyss kommit hem från en frisk långpromenad. Middagen är uppäten och jag ska snart krypa upp i tvsoffan, sippa på ett glas rött och spana in kvällens danspar.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad härligt att du har en så hjälpsam son, då har du fostrat honom väl!



igår kände jag också TGIF, såå skönt med helg nu!!!



Många kramar

2010-01-30 @ 15:08:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0