Trött på all snööö!






Usch!! titta ut genom mitt köksfönster får ni se, fruktansvärt mycket snö och mer verkar det bli. Längtan till sommaren är otroligt stor just nu, det känns skönt att ha Greklandsresan inbokad så är man i alla fall garanterad en solvecka i år

Man vet ju aldrig riktigt hur den svenska sommaren kommer att se ut, men i år tar jag nästan för givet att den blir lång och het, efter denna kalla, snöiga vinter.

I morgon är det äntligen fredag och det ska bli så skönt efter en veckas jobb. Har inget särskilt inplanerat så vi får se vad som händer.

Nu ska jag i alla fall laga i ordning spagetti Carbonara sen blir det nog en liten promenad med vovven.

Ha det! kram

( PS jag vet att jag har julbelysningen kvar i fönstret, men jag är på jakt efter en enkel hängande liten lampa där men jag hittar ingen jag tycker om. Måste nog ta ner den där i alla fall nu.)

Kommentarer
Postat av: cecce

Oj med snö!!

Precis som här. Håller med dej. Visst är man trött på vintern. Tyvärr lär den nog hålla i sig ett tag till.

Vad kul att ni ska resa till Grekland. Har tyvärr aldrig varit där men just nu känns det som en plats jag gärna skulle vilja befinna mej på:-)



Ha det så bra!

Kram

2010-02-04 @ 17:01:43
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag längtar också efter varmare tider..

Nu när du skrev om din julbelysning så inser jag att jag har alla stjärnor kvar i fönstrena.. ha haaa.. men det är ju så mysigt! I andra länder använder man papperstjärnor året om, köpte 2 av mina från frankrike i somras! så jag får väl tänka att jag är internationell!



kram

2010-02-06 @ 10:15:18
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej hopp!



jag är också såååå trött på all snö :-(



ha en bra kväll

KRAAAAM

2010-02-06 @ 17:14:10
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tråkigt att du blivit sjuk :o(

Det är inte lätt att hänga med i svängarna men min mans jobb slog igen så han fick ett nytt jobb i Ängelholm. Ja du kanske vet nu när du läst hela min berättelse......du är väl precis slut efter allt läsande ;o)

Krya på dig och många kramar

2010-02-08 @ 14:12:13
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0