Söndagsmorgon.. och andra advent.



Här satt vi i morse maken och jag, drack vårat kaffe och åt varsin tallrik med risgrynsgöt . Tänk att det redan är andra advent... och snart är det jul, tiden går så fort!!

I dag har jag tvättat våra vita soff- och fåtöljsöverdrag. Det är ju toppen att man kan  tvätta i 60 grader och de blir som nya igen. Fast lite drygt är det ändå, jag skulle faktiskt mycket hellre vilja ha en mörkgrå mer praktisk soffa. Men det får bli en senare fråga. 

Maken och vovven has left the building för en liten promenad, jag hoppar över för jag har glömt mina varma kängor på jobbet och så har jag en "egenfångad" öring i ugnen som jag måste passa.







En bild på skaldjurspastan vi åt i går kväll, superduper god var den!!!


Kram !!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken mysig och trevlig andra adventshelg ni haft :)



Tiden går verkligen så fort, tänk att det redan är lucia på måndag...



Vi har också vita sofföverdrag och det är dags även för våra att hamna i tvättmaskinen, tycker det är snyggt med vitt, men det är allt lite opraktiskt...



Hoppas du haft en bra start på veckan



Kramar Bella

2010-12-08 @ 21:53:03
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0