Och så var det lördag igen..

Morgonsolen sken så fint i dag genom mitt oputsade köksfönster ( den är verkligen avslöjande ....höstsolen)
Kanske på tiden att ta tag i putsningen...fast inte den här helgen tror jag.

Maken har vart till båthamnen och pysslat lite med båten i dag och jag har städat lite, lagat Creolskans och gått en lååångpromenad så härligt i solskenet, men visst känns det att det snart är höst luften är inte alls lika varm längre.

I kväll är jag ensam hemma då både sonen och mannen jobbar natt, tittade nyss på " Bröllopsfotografen" och den var väl helt ok tycker jag. När vi var på Varbergs fästning  i somras och stod o tittade på utsikten, såg vi det här brudparet långt där nere, undrar just vilka de var??





I morgon åker vi till Arlanda och hämtar dottern som varit en vecka i Alanya med några kompisar. Måste träffa och pussa lite på henne innan hon åker tillbaka till Örebro på måndag morgon.




Här står Ida på " Majestic hotells" balkong i Platanias där vi var en vecka hon
och jag för fyra år sedan.




KRAM OCH GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Så många inlägg jag missat här, ibland så tappar man bort trevlig bloggar man hittat och det har jag tyvärr gjort med din, men nu är jag tillbaka :) Ska uppdatera mig på vad som hänt hos dig senaste tiden!



Hoppas du får en skön söndagkväll



Kram Bella

2010-08-29 @ 22:12:59
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Jag måste också ta tag i mina fönster för dom är inte vackra just nu men det får bli en annan dag ;o)

Mysigt att pussa om dottern lite, jag ska hem till sonen och göra det samma :o)



Hoppas du får en bra start på veckan

Kramen

2010-08-30 @ 08:12:33
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Susanne

Min minsting är 19 år ;o)

Resan gick bra och jag är framme :o)



Kramen

2010-08-30 @ 21:16:02
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hoppas du fick en mysig helg med dottern! Man behöver få rå om dem lite emellanåt och krama om dem.

Såg idag att mina fönster inte är vackra heller men det får bero ett tag till (så kanske det håller länge ha, ha)



Kram

2010-08-31 @ 21:49:45
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0