Lördag, vad skönt!


Så härligt med lördag igen. Passade på att ta sovmorgon , tror jag sov till halv elva ungefär. Vaknade till fågelkvitter och grannarnas söta flickors skratt då de var ute och cyklade på vår lilla återvändsgata. Sover med fönstret öppet sen någon vecka tillbaks det är så friskt och skönt tycker jag.

Har inte gjort något särskilt i dag . Städade lite, handlade mat och nya fräscha rosor till köksbordet. Ja just ja! jag var till ÖoB för att ladda upp i tvättstugan med tvättmedel, sköljmedel och diverse rengöringsmedel men gick därifrån med två snygga blomlådor i stället. Såna där halvmåneformade lådor att ha under fönstret, köpte två vita.



Har nyss ätit middag, Carbonara "a la Marie", med färska sparrisar i stället för ärtor och lite coctailtomater i såsen. Mannen har åkt till jobbet och sonen skulle grilla med kompisar, så nu sitter jag själv här hemma framför datorn. Vädret är kanon så jag tar nog en liten promenad så här på lördagseftermiddagen i stället.



So Long och Kram!

Kommentarer
Postat av: cecce

Låter som du haft en perfekt lördag.

Undrar om det inte är sådana blomsterlådor vi har på sommarhuset? Låter så på beskrivningen! De är jättefina!



Ha en skön söndag!

Kramar

2010-04-25 @ 12:48:14
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilket härligt sätt att vakna till!

Låter som en soft skön lördag.



Tänkte meddela att när du lämnar din bloggadress blir kommer man inte vidare till din sida för du har skrivit. se två gånger. Ifall du har en som automatiskt kommer upp när du skriver så kan du kolla på det!



KraM

2010-04-25 @ 17:30:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

svar- vi åkte hem, tar en timme så det tar inte så lång tid.



KRAM

2010-04-25 @ 18:37:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vad skönt det är med sovmorgon och att bara få gå och plocka lite. Så är min dag idag ,o)

Hoppas du har en bra dag



Kramisar

2010-04-28 @ 15:12:56
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0