Frisk igen...

..som jag tidigare sa...det "bästa" med magsjukebacillen är att den inte är långvarig, i alla fall inte hos oss, peppar, peppar :)


På middagsbordet i kväll:

...Fräscha blommor och tända ljus (obs min nya söta Tine K lykta)




Till förrätt:
..." Gubbröra" på kavring och en isande kall snaps (kvar från julbordet.)




Huvudrätt:
... Citron, vitlök och rosmarinmarinerad fläskfilé med pepparsås och rostade rotfrukter.




Och till efterrätt:
... Ben & Jerrys "Half baked Ice Cream" och en liten cappuccino.




....Så här är det inget fel med aptiten!!!!



TREVLIG LÖRDAG!      KRAM

Kommentarer
Postat av: ida

exakt den där menyn skulle jag vilja ha om jag kommer hem o hälsar på nästnästa helg:)

2012-01-29 @ 21:21:02
Postat av: mamma

Svar: Klart du får!!!

2012-01-29 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0