Vad händer på lördag??

       

Längtar till helgen, då jag ska få göra "något" jag inte vet vad det blir än!!
 
Det är mina gulliga arbetskompisar som ska hitta på nåt roligt för mig som nyss fyllt år....spännande!!!

Det enda jag vet är att halv ett på lördag ska jag iallafall vara redo... hmm undrar vad jag ska ha på mig?? får nog mer information senare i veckan antar jag.




Annars har dagarna sin gilla gång, arbete, handling, laga mat, äta och sen sjunka ner i soffan med en kopp te framför halv åtta hos mig.
Ja och så förståss lite APTmöten, mattecirklar, föräldramöten, föreläsningar mm GÄSP!!!. Skönt att halva veckan snart har gått...



I morgon ska vi iallafall på ettårskalas då lilla kusin Maja bjuder till fest! Tänk att hon blivit så stor, sötnöten!





Heja Sverige som precis vann över Holland, godnatt och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0