Oslagbart...

Vilka fina jobbar kompisar man har, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på allt roligt och fint de ordnat för lilla mig.

Det började redan kl halv ett i lördags då de hämtade mig och jag blev bjuden på lunch hemma hos Karin. Paj, sallad och ett gott rosévin samt plommon inlagda i madeira och lättvispad grädde till efterrätt.








Efter några timmar kom sen en liten buss inrullandes på gården och tog med oss till busstationen där resten av "jobb gänget" plockades upp.

Det korkades upp champagne, dukades fram snittar och "sjöngs" en sång skriven till mig♥  och som handlade om mig dessutom! Oj, oj, oj det är inte så tokigt att fylla år :)

Sen blev det sångtävling a la  "doobidoo" med textremsor, följdfrågor och allt. Och så fina priser till laget som vann.

  
Lotta, alias Lasse Kronér                 -Ring, ring bara du slog en signal...la,la!





Resans mål fick jag förståss inte veta, men jag kände igen vägen till "huvudstaden" så jag anade nog litegrann vad det skulle bli. Vi hamnade på Hamburger Börs och fick se Andreas, Pernilla, Petra och Niklas i "Oslagbart" 

 
                     



                      


En helt oslagbar kväll med "goa" arbetskamrater och ett mycket nöjt födelsedagsbarn.

                               Kram!

Kommentarer
Postat av: ida

såg kul och mysigt ut!! men du hade ju inte den rosa blusen??! puss

2011-10-17 @ 23:24:00
Postat av: millamagi

Vilka rara arbetskompisar! Ser verkligen ut som ni hade en topp kväll!

2011-10-19 @ 15:07:49
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: cecce

Åh!! har du fyllt år?? Stort grattis!

Vilken kväll ni verkat ha haft! Å du fick vara huvudpersonen!

Härligt med sådana arbetskompisar!!



Kramar!

2011-10-21 @ 21:46:29
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0