Lördagsgodis..

En god drink eller glas rött att "sippa" på medans man lagar middag är aldrig fel. Det går liksom lite enklare då och känns lite roligare...



En iskall "Smirnoff Ice" med pressad limesaft och limeskivor smakade mycket gott i kväll!



Var tillbaks på jobbet igår igen efter en och en halv dag i sjuksängen. Tack för alla "Krya på dig" hälsningar! de hjälpte. Känner mig riktigt bra igen.



Nu till något helt annat. Min allra första "bästis" från min barndomsstad hittade mig på Face Book igår, sååå roligt!! Vi hade massor att prata om...  i många år efter skolan höll vi kontakten fast vi flyttade åt olika håll. Men så ebbade besöken och telefonsamtalen ut och de senaste åren har vi inte haft någon kontakt alls, men nu ska det bli ändring på det!!

Kram alla Fina!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ååh, så roligt att du hittade din barndomsvän :) Kul att kunna återuppta kontakten efter åren ifrån varandra!!



Hoppas du får en mysiglördagkväll



Kramar Bella

2011-01-08 @ 21:32:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Visst är det roligt när man hittar gamla vänner på facebook :)

Skönt att du frisknade till och hoppas du haft en skön helg.

Jag vet inte vad jag håller på med, ibland älskar jag Skåne och ibland vill jag bara hem ;)



Kramen

2011-01-09 @ 17:18:52
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Facebook är bra! Har fått lontakt med många av mina gamla vänner där!



Skönt att du är frisk igen!

kramar

2011-01-09 @ 20:10:05
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0