Örebro..

Den här helgen har vi vart i Örebro och firat dottern som fyllde 23 år tidigare i veckan. Det blev både lite shopping och restaurangbesök för oss, plus en jättegod hotellfrukost i morse innan vi checkade ut för ett IKEAbesök och sedan hemfärd till vår stad igen.
Sonen kunde tyvärr inte följa med då fotbollscup med "utgång" senare på kvällen lockade mer. Men min pappa och mamma var med, det var kul!


Pappa, dotter och make.
Lite bubbel på hotellet för födelsedagsbarnet.





...på väg till restaurangen med Örebros slott i bakgrunden.













Hmmm.. undrar vad vi ska äta??? fisk, kött eller calamares??? 









Det blev lite av varje...








Hurra! och Skål! för 23-åringen!!










Vi är nu hemma sedan några timmar tillbaka och har hunnit med att både "rösta" gått en långpromenad med hunden och nu sitter jag här och ska boka biljetter till Ugglas revy på China i höst... är det någon som har hunnit se den?? Jag tror den är jättebra!


kram !


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mysigt att få umgås med dottern några dagar :o)

Hoppas vågen ger resultat i morgon...jag har tagit tag i det ordentligt igen också....nu ska kilona bort ;o)



Kramar till dig

2010-09-19 @ 20:39:58
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Så mysigt ni ser ut att ha haft det!!

Och gott!!

Har faktiskt aldrig varit i Örebro...



Kramar

2010-09-23 @ 21:36:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vad skoj att nästan hela familjen var med! Maten ser supergod ut, sen blir man ju avis på hotellfrukosten också.

Har faktiskt ingen aning om VS finns att köpa här. Har inte sett den någonstans iallafall så de känns ju lite "lyxigare" då. Jag älskar dofterna också och smörjer in mig varje dag, det blir som en drog!



Vad skoj att se Ugglas show! Hörde hans radioprogram härom veckan och då pratade de om den och om nån buktalardockan han har?! Han lät väldigt uppåt på radion!



Ha det bra och du -hur gick det med håret??

Kram

2010-09-23 @ 22:00:15
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0