Till Bauhaus

I morgon om vädret och väglaget tillåter blir det en tur till Västerås för inköp av blandare och handdukstork till vårt duschrum. Kakel och klinker är beställt här i stan och ska komma i mitten på nästa vecka.
 
Det ska bli så spännande att se hur det blir när allt är klart!! Allt förarbete är färdigt (fixat av maken) så nu väntar vi bara på golvläggaren som ska komma nästa vecka och kakla och lägga in klinker. Ska bli så kul med allt "piff"sedan!!









Smakade den nya saffransglöggen i kväll men tyckte den var sådär faktiskt, kändes lite tunn och ngn smak av saffran hade jag svårt att känna. Pepparkakorna och gorgonzolan som jag åt till var däremot supergoda!








Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Bella

Så kul att greja hemma och det låter ju som att ni snart är klara med ert nya badrum, ser fram emot att få se bilder från det när det är färdigt :)



Trist att blossa glöggen inte var någon höjdare i år...



Ha en mysig kväll i snöyran



Kramar Bella

2010-11-23 @ 19:21:58
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Hoppas ni kom iväg till Västerås och fick det ni skulle göra gjort. Är inte lite avis på att du snart har ett fint badrum....tänk om jag också hade det.

Sv. Ja du har rätt på båda. Jag är matte och No-lärare, men har vidareutbildat mig med specialpedagogik. Läser just nu en 15 poängskurs som heter "Neuropsykiatriska funktionshinder och dess pedagogik". Låter det skoj??! Ha, ha men jag arbetar på en vanlig grundskola, på högstadiet i en Aspergerverksamhet med mina ämnen + bild.



Må så gott!!



Kram

2010-11-23 @ 22:31:34
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag tyckte riktigt mycket om saffransglöggen faktiskt :) Är däremot inte alls förtjust i "vanlig" glögg!

2010-11-30 @ 15:41:23
URL: http://www.emilysophie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0