Mina första cupcakes..



I dag har jag bakat mina första cupcakes "ever". Kanske inte de allra snyggaste men goda och söta tycker jag.
Ska nog investera i en sprits och lite större muffinsformar till nästa bak.

Min lilla mamma fyller 70 år på tisdag, så jag tänkte hjälpa till lite med bakningen. I dag har jag gjort dessa och i morgon ska jag baka någon god tårta, vet inte riktigt än vilken sort, men kanske någon har ett förslag??

Annars har det inte hänt mycket i dag, vi har handlat lite god mat till i kväll, tagit en promenad och tänk nästan vid var och varannat hus står det någon och skottar av ett altantak eller ett garagetak det är ju så otroligt mycket snö här, den är dessutom blöt och tung också sen några dagar tillbaks.

I kväll äter vi lax med vitvinssås och pressad potatis och en enkel sallad till, gott!.


Har tänkt titta på schlagerfestivalen i kväll men hörde något om nåt skidlopp som gick samtidigt... få se hur det  blir. I morgon ska vi åka till Åkersberga och köpa en ny båtmotor som vi hittat på blocket. Den var ganska dyr så jag hoppas verkligen att den fungerar!! Ska bli såå härligt i sommar att ta en tur med båten, finns nästan inget "somrigare"än att packa med lite matsäck åka ut en sväng och sola , bada och lyssna på vågornas skvalp.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0