En morgon när jag vakna...

...var hela världen vit!!


Och det var igår morse (bilden är tagen från mitt sovrumsfönster)


Idag är det ännu mer snö ute, då det snöat hela natten och halva dan idag. Det är såå vackert, riktigt julaftonsväder hoppas bara snön stannar kvar till helgen.





Annars är det "full rulle" här om dagarna... arbete, julklappshandling diverse annat julstök och som grädde på moset en ilande smärta i rygg och skinka som strålar längs med benet ända ner i hälen!!! ( ischias tror jag det är??)
Skall i alla fall äta IPREN tre gånger om dagen i tio dagar som en första åtgärd för att försöka häva inflammationen, tyckte skötetrskan på vårdcentralen. Hoppas det hjälper!!




I år firar vi jul här hemma. Var firar ni??
Mamma, pappa och svärmor kommer hit och Ida♥  kommer hem från Örebro.


Ida♥...


Danne♥...


pappa♥ och mamma♥....


min svärmor Siw♥....


..och Lars♥ och jag... ska hälsa TOMTEN välkommen på lördag
.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: cecce

Ni kommer få en underbar jul! Det är jag säker på:-)

Hoppas bara din onda rygg ger med sig. Usch..så tråkigt:-(

Önskar vi hade lite snö...!!



Stor julkram till dig!

2011-12-19 @ 23:04:35
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vilken fin och härlig familj du har!! Och dina barn är så vackra!



Härligt med lite vitt på marken bara det inte blir för mycket.



Önskar dig en fin jul med!



Kramar

2011-12-20 @ 00:03:13
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: millamagi

Övertygad över att ni kommer få det supermysigt - ni ser alla sbnälla, trygga & glada ut så alla förutsättningar finns. Ha de' bäst & hoppas värken ger med sig

2011-12-20 @ 10:07:38
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ååh, så underbart med snö, bara att erkänna att jag är avundsjuk på alla er runt om i landet som har ett täcke med vit snö på marken, mysigt och stämningshöjande är det!



Vilken fin familj ni är, önskar Er den bästa av jular!



Vi kommer fira hemma hos mina föräldrar, sambons mamma kommer hit och följer med hem till dem!



Många goa julkramar



Bella

2011-12-20 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0