Soliga bilder och skottdagen


Passade på att ta några bilder på matbordet och mina lyktor när solen sken in igår.


GODKVÄLL!!

Vilket väder vi har haft en tid!! 
7-8 grader varmt och  strålande solsken, så även i dag på Skott(års)dagen nu är väl ändå våren på väg?




På tal om våren så närmar sig resan till Barcelona som maken fick av mig i födelsedagspresent i höstas med stormsteg.
Det som kändes så långt bort och avlägset är snart här.
 
Vi åker i början på maj och blir borta några dagar. Någon som har några tips om vad man inte får missa när man är där??

En fotbollsmatch mellan Barcelona och Espanyol är i alla fall inbokad, det ska bli spännande att få se Messi och grabbarna i verkligheten och att få känna spänningen och atmosfären på Camp Nou.


Bild lånad från nätet.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Åh, vilken härlig resa ni har framför er! Barcelona är en underbar stad, perfekt att tillbringa en helg i :-) Det finns ju mycket att hinna med, ett tips är att köpa en dagsbiljett till turistbussarna och börja vistelsen genom att upptäcka staden med buss, bara att hoppa på och av hur mycket ni vill och ett perfekt sätt att få en överblick över staden. Speciellt om det är härligt väder, bussturen är supermysig!



Ha en riktigt skön torsdag, kramar!!!

2012-02-29 @ 21:25:14
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka fina foton du tagit på de snygga lyktorna på ditt matbord!!



Visst har det varit underbara vårdagar senaste veckan, nästan så man glömmer bort att det bara är den 1 mars då termometern visat upp till + 10 grader :)



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar Bella

2012-03-01 @ 21:08:00
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon! Åhhh, blev det smörgåstårta hos er igår, det är ju vansinnigt gott. Själv gick jag upp tidigt imorse och tänkte redan nu fundera på vad vi skall äta till lunch... På helgen är det ju verkligen läge att prova lite nya recept, har du något tips på en riktigt god, lättlagad favoriträtt så får du gärna dela med dig :-)



KRAM

2012-03-03 @ 06:22:43
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Oj vad min Oscar skulle vilja vara i era löder i maj och sitta p Camp Nou. Messi är hans Gud liksom ( hockeykille som han är ha ha) Jag har inte varit i Barcelona än så jag kan inte tipsa dig.



Gillar dina DAY lyktor massor!! Ha en skön lördag, i Stockholm tror jag eller?



Kram

2012-03-03 @ 09:32:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0