Så mycket bättre...

...Åh! vad jag gillar Lalehs tolkningar av de andra artisternas låtar, hon är absolut bäst!!

Hennes ton är så vacker och skör och alla texter hon sjunger berör... det är som att man inte hört innerbörden av dem tidigare...
Vad tycker ni??






Annars jobbar maken .... sonen är utflugen på fest.....och vovven sover...det är bara ett gäng rosavita tomtar som gör mig sällskap ikväll !
Har nämligen tjuvstartat lite med julgodiset och jag håller mig till de originala "grabbarna", de är mina favoriter!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jo det blev en del dans igår ;-)) och kul var det!

Håller med dig om Laleh, även om hennes storhet överdrivs liiite tycker jag. Har alltid gillat henne massor! Årets tjej blev väl hon då man liksom måste ha nån varje år...men förra året var bäst!



Kram och vilken fin måne ni hade över huset 11 11 11. Magiskt!

2011-11-19 @ 22:55:14
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Visst är Laleh bra.

Hoppas du har en bra söndag



Kramen

2011-11-20 @ 11:38:14
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Håller med dig om att Lalehs tolkningar är bäst i år och gör att låtarna berör, och texterna kommer fram på ett helt nytt sätt. Gillar programmet skarpt och sitter alltid bänka på lördagkvällarna!



Hoppas du haft en bra start på veckan!



Kramar Bella

2011-11-21 @ 21:23:08
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0