Happy friday

...Äntligen fredag, som jag har längtat!




Tidigt i morse framför "Nyhetsmorgon"...



...och nu mer än tolv timmar senare på samma plats, sitter jag och inväntar sonen som snart kommer med "hämtpizza". Det får bli vår middag ikväll!



Vilken lååång vecka det har varit, vet inte varför det känns så men det är så skönt med helg, att få vila upp sig i två dagar.. och fredagen när man har allt framför sig är ändå den bästa.

Är grässänka den här helgen, maken har dragit norrut för att röja i skogen och sonen jobbar eller så är han i lägenheten och fixar. Men jag ska nog hitta på nåt skoj ändå... tänkte bla åka till en mysig inredningsbutik inte så långt härifrån och kanske visar jag bilder därifrån lite senare.

Nej måste sluta här, för nu kommer sonen och vem vill ha kall pizza??

På återseende! kram, kram


Kommentarer
Postat av: millan

Så gott det lät med hämt pizza.. här i byn har pizzerian stängt - sorg. Inte för jag är någon pizzaälskare men ibland framför allt fredagkväll. Ha en bästa helg och hoppas pizzan var god,

2011-11-05 @ 08:02:54
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

Ja du har nog rätt att det är influensan. Så här ont i kroppen var det länge sen jag hade om jag nånsin haft det!

Usch för det :/

Hoppas du haft det bra och fått myst på egen hand, man behöver det med!



Kram

2011-11-06 @ 16:03:13
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Jisses, vad tiden går fort, snart en vecka sedan du skrev inlägget och imorgon är det fredag igen :)



HOppas du haft en bra vecka och att du får en trevlig helg!



Kramar Bella

2011-11-10 @ 20:43:05
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0