Vilket väder...

...det har varit idag. Strålande sol men riktiga "stormvindar". I lä på leksstugans lilla veranda där vi drack förmiddagskaffe var det superskönt men när vi gick en promenad med vovven höll vi på att blåsa bort!!

Titta vad härligt solen lyste in på matbordet tidigare i dag.


Maken åkte nyss till jobbet och jag har tvättat och strykit lite och väntar nu på att melodifestivalen ska börja.
Har ingen favorit än så länge men vi fär väl se vad jag tycker efter i kväll...
Vilken låt ska vinna tycker ni??







Det här ska jag mumsa på framför TVn ... Mmmm wasabinötter är verkligen en favorit när det gäller mig. Kokostopparna i choklad är också så goda men de har jag redan ätit upp : (
Naturgodis gillar jag!!


Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Tack snälla för din kommentar om mina barn!!



Man blir lite lurad nu när solen skiner så vackert. Det ser varmt och skönt ut. Men blåsten är ju iakall.

Man får söka lä och vända nosen mot solen :).



Kram

2011-03-05 @ 21:22:25
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: cecce

Naturgodis är verkligen gott! Älskar det!



Solen har visat sig hela helgen här i söder med! Visst är det härligt!!



kramar

2011-03-06 @ 23:42:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0