Julafton Pics...




God Fortsättning!

Jaha, då är julen över för den här gången. Mysigt och "gott" har det varit.

Synd om min lilla ♥mamma bara.... som snubblade på ett "stolsben" när hon skulle lägga på sin andra portion julmat föll omkull och bröt ett ben i handleden :((

Tänk att det går så fort ändå, nu längtar jag redan efter att ta bort allt det röda och att få det rent och blankt, krispigt vitt igen.
Kanske kastar jag ut det juliga redan i morgon i alla fall granen som barrat sen vi tog in den. Stjärnorna i köksfönsret däremot får vara kvar ett tag till, de lyser upp så fint.



Är ledig några dagar till och det känns bra, få ta det lugnt och bara va...ska bli gott med något annat än julmat också undrar vad jag ska laga till för nåt gott ikväll??


Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Bella

God fortsättning!!



Ser ut som ni hade en riktigt trevlig jul med mycket god mat, men stackar din mamma, får man ha sån otur?? Hur mår hon nu?



Hoppas årets sista vecka börjat bra och att du får ett gott nytt år!



Kramar Bella

2011-12-28 @ 21:42:55
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Sicken otur för mamma! Men som de säger händer de flesta olyckor just i hemmet.



Ljusstaken köpte jag på Jysk på halva priset nu efter jul. De höll på packa ner den när jag spottade den och slog till. 100:-!! Är riktigt nöjd över fyndet!



Kramar

2011-12-29 @ 19:26:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: millamagi

Vilka mysiga bilder, ser ut som där fanmns en massa gott på julbordet :)

God Fortsättning, kram

2012-01-02 @ 12:20:53
URL: http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0