Vi flyttar in...



Var det sista varma sommardagen i dag måntro??

Vi har tagit det säkra före det osäkra och flyttat in på den inglasade delen av altanen, loungesoffan och jag. Lite trångt men mysigt blev det.
Här kan vi sitta många mörka septemberkvällar framöver...




 lördagsgodis som intogs tidigare i dag!



Hallå där!!
Vilken hetta denna lördag bjudit på, rena medelhavsvärmen!!
Har inte gjort något särskilt denna varma dag mer än att promenerat med vovven, fixat lite på altanen och bjudit man och son på lite "hämtmat".
 
Maken åkte till jobbet för flera timmar sen, och jag har pysslat med ett projekt som jag ska visa bilder på vid ett senare tillfälle. Få se bara när det blir klart..?

Kan föresten visa en liten sneakpeak på makens projekt (som inte heller är riktigt färdigt än), men som kommer att bli riktigt bra när det är klart ... ett nytt staket och tak till vår balkong. En mörk bild men ni kan ändå se på ett ungefär hur det kommer att se ut.




Klockan är över midnatt och jag börjar bli riktigt trött, så det är nog dax att säga God Natt!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken mysig lördagkväll det ser ut som ni haft :) Perfekt att kunna ta tillvara på även septemberkvällarna på den inglasade altanen!



Ska bli kul att få ser era färdig projekt :)



Kramar Bella

2011-08-28 @ 20:53:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: millamagi

Så mysigt det ser ut!! Jag vill också ha en inglasad altan... Ha de bäst, Milla

2011-08-30 @ 07:14:30
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Så roligt med lite projekt, ser ju ut at bli toppen =)

Kramar

2011-08-31 @ 10:25:02
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0