MIO


Oj! vad mycket snygga saker de fått på MIO inför hösten. Gick en runda på MIOmöbler efter jobbet i dag och såg flera saker jag vill ha.




Köpte lite snygg förvaring till alla mina "tusen" inredningsmagasin (som jag har så svårt för att kasta fast en del är flera år gamla.)

Ett i vitt och ett i svart...





En liten kanna till mjölk är alltid bra att ha och så gillar jag värmeljus med genomskinligt plast"underede" till mina kiwilyktor.





I kväll är jag ensam hemma, sonen är på vift och maken jobbar så det blir ingen middag här. En tallrik yogurth med honung och några mackor med räkost och saltgurka får räcka.

Kram på er! och ha en fortsatt trevlig vecka.

Kommentarer
Postat av: Bella

Så mycket fint du hittat, visst kan man gå runt inne på Mio lääänge och hitta mycket som man vill ta med sig hem :)



Har också svårt att slänga inredningstidnignar, kul att spara. När jag satt i väntrummet hos arbetsterapeuten igår låg det inredningstidningar frå -79, -80 och -83, lite väl gamla kanske, men kul att kika i...



Hoppas du får en skön kväll, ibland är det skönt med egentid



Kramar Bella

2010-09-01 @ 20:30:27
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: fia

Riktigt snygga att ha tidningar i.

2010-09-02 @ 15:40:48
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilken bra tidningsförvaring!

Känns som om jag får ta mej en titt in på Mio.

Eftersom jag nyss flyttat känns det som om jag behöver miljontals saker!



Tack för din fina kommentar!

Kram

2010-09-02 @ 18:51:07
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0