Det doftar.....



....UNDERBART
utomhus nu.
Så här prunkande är mina bondsyrener just nu och de luktar så gott i kväll.!! Säkert har de blommat över till skolavslutningen nästa vecka men vad gör väl det?!

Jag hoppas att vädret fortsätter vara så här varmt och fint  resten av sommaren, så inte den här veckan som varit är den enda "sommaren" vi får. Jag ska bara jobba två veckor till sen börjar min semester!
Det ska bli så skönt.
 
Vi har sålt vår båt men köpt en ny som vi ska åka och hämta i Ullared (av alla ställen) om några veckor det blir kul och spännande. Jag gillar att packa kaffekorgen ta på bikinin och åka ut på böljan den blå, det är sommar och  semester för mig.



Mannen jobbar både fredagskvällen och lördagskvällen den här helgen så jag får fixa helgmyset alldeles själv, nästan så jag hellre sitter här framför datorn än tittar på tv . Tycker aldrig det visas ngt speciellt bra på helgerna nuförtiden. Innan han åkte hann vi i alla fall med att äta en god pastasallad med salami, soltorkade tomater, rödlök, oliver, ruccola, feta/parmesanost och gurka samt lite pestoröra som ringlades över och till det åt vi foccacia, jättegott!! men det var bara jag som kunde ta ett glas rött till!! 

Ha en fin lördagskväll!! kram!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vad skoj att ni också uppskattar båtlivet, hoppas ni blir nöjda med båten :-)



Syrener är underbara, vill plantera vita på tomten.



Ha en toppendag,

kramar Anna

2010-06-06 @ 13:27:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag älskar syrener, skulle gärna ha ett litet träd i kruka på balkongen och då gärna vita :o)

Jag är ingen båtmänniska men jag följer gärna med vänner på en dagstur och då vill jag gärna sitta still på ett ställe ;o)



Kram och sov gott

2010-06-06 @ 23:15:17
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Mmmm...den slladen lät god.

Nu blev jag hungrig:)



Visst är det vackert med alla syrener som blommar nu. Det är en underbar tid!!



Många kramar!!

2010-06-07 @ 23:47:07
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0