Sommar feeling...



Försökte få till lite sommarfeeling här i kväll. (Vädret till trots)

Till det behövdes jordgubbar, råsocker, lime, massor med krossad is och några centiliter av Captain Morgans guldfärgade rom.







Väldigt läskande blev den, min variant av Leilas strawberry moijito (minus myntan)!!
i mina fina Iittala glas.



Min hemgjorda pizza blev riktigt god den också,med sallad och ett glas rött till.




Imorgon blir det ett besök på IKEA, behöver lite nytt till tvättstugan och en malmbyrå i stooor modell i brunsvart till sonen. Han behöver mer utrymme till sina kläder, den nuvarande håller på och svämmar över (klädsnobb som han är)
Blir nog ett besök på Nordik också som ligger strax intill. De har så mycket fint där tycker jag.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Så sant -Jessi hade jag aldrig träffat utan bloggen och nu känns vi som de allra bästa vännerna! Helt underbart faktiskt att man kan finna en vän för livet!



IKEA besöket för oss blev ett nytt arbetsbord och stol till, en vit plåthurts + lite annat småplock.

Min dotter är en som gillar mörka trämöbler (jag vill ha vitt), tänkte om din som är lika?



Vilken härlig middag med smarrig drink och allt. Skulle smaka bra nu känns det som men jag får nog nöja mig med mitt mineralvatten då det blev lite annat igår..



Kramar

2010-07-31 @ 21:12:08
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Mmmm den drinken såg verkligen somrig och god ut.

Jag gillar också Nordik men jag har inte funnit någon butik här nere i Skåne.

Jag behövde aldrig laga någon mat, mannen överraskade med lite smaskig mat :o)



Kramisar

2010-07-31 @ 21:59:28
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: fia

denna drink måste jag testa på kaptenen har jag redan hemma bara inhandla det andra då.

2010-08-02 @ 11:23:25
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0