Min semester...

...SO FAR :



På väg norrut gjorde vi ett stopp vid "Lillbabs café" i Järvsö och åt denna räkmacka som hette duga!! Jag tror det låg ett helt kilo räkor på brödet!? En tredjedel av alla räkor låg kvar på tallriken när jag var mätt!






MIDSOMMAR...



MIDSOMMARHELGEN och veckan därefter har tillbringats i vårt stora "släkthus"( med omnejd.)
Vi har ätit och druckit så mycket gott och umgåtts med släkt och vänner. Vi har även hunnit med att rusta två sovrum i det stora huset och så  shoppat lite i Östersund.




Klockan är mycket men jag tror jag orkar kika runt lite bland mina favoritbloggar en stund innan det blir "nanna" och "godnatt"!

kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0