Ja, då...

...har ännu en helg passerat!!

Tiden går alldeles för fort! Det gäller att ta tillvara varje liten sekund av sommaren som är kvar.






Alltid roligt när dottern kommer hem på besök! och det gjorde hon den här helgen.












Sonen däremot har jag inte sett skymten av den här helgen, då han jobbat natt (18.00-06.00) och sovit nästan hela dagarna.









Maken och jag har roat oss med att åka två gånger tur och retur till "biltema" ( sex mil härifrån) första gången för att köpa "specialskruvar" som behövdes för att sätta på motorn på båten och dagen efter för att köpa en ny bensintank till båten. Bra planering va!?


Nu väntar jag bara på att det ska bli helg och sol igen så vi får åka ut på sjön!!



Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja du det är konstigt att barnen hinner i kapp en. Det var ju som i går man var 20 år själv. Ser att dina fina och söta barn är i kapp dig också ;-)



Åka bil långt på sommaren är väl något man gör för mycket av egentligen men nått måste man ju göra. Vi har kört otaliga mil i Norrland för att komma till roliga saker och åkte 17 mil tor för att hämta dottern från flyget....



Nu vill jag också ha sol igen så jag slipper städa mera ;-)



Kramar!!

2010-07-26 @ 16:48:51
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fina barn och visst är det härligt när de kommer hem :o)



Kramen

2010-07-26 @ 21:51:50
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilka fina barn du har!!!



kul med båtutflykt till helgen, ha det bra o njut1



kram

2010-07-27 @ 09:09:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0