Durance



Jag älskar doften på mitt Duranceljus, det spelar ingen roll om det är tänt eller släckt  det doftar lika ljuvligt ändå




Och nu har jag införskaffat flera produkter från detta märke.

 

Ett sköljmedel, ett rengöringsmedel och en textilspray.
 
Få se nu om de är så bra som alla säger och att de motsvarar mina förväntningar!? Verkar otroligt att det bara ska behövas några droppar i skurhinken av rengöringsmedlet och ändå bli ett fantastiskt, skinande resultat, spännande! (men lite dyra var de allt.)
Är det någon som har provat???




Textilsprayen sprutade jag  lite här och där i går.. på gardiner, överkast och några plädar och de doftar riktigt gott i dag, svagt men gott.

Har varit kanonväder i dag så efter jobbet åt vi lite gott och drack ett glas rött, vardagen känns bra roligare när det är fint väder. Men redan i morgon ska det bli sämre igen (vädret alltså) prognosen visar på 50 mm nederbörd där jag bor,  buuu jag vill ju ha sol !




Så här fint vill jag ha det!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: jessi

Ja Durace har fina saker, har ett doftljus själv. Du får berätta sen om de andra produkterna var värt pengarna.



KRAMISAR

2010-07-29 @ 12:22:29
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Spännande produkter, jag har bara köpt ljusen.

Snart har vi mörkare tider och då är det så mysigt att tända ljus :o)



Kramen

2010-07-30 @ 20:58:17
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0