Mamma o Pappa




  Son och Pappa..



I dag har maken och jag hjälpt mina söta föräldrar att köpa dator.De har aldrig ägt eller använt någon men tycker det ska bli så roligt att börja "surfa"..

Pappa är lite orolig  bara att mamma ska "knäppa" för mycket på knapparna (= tangentbordet) så nåt går sönder.

Sonen har hjälpt till att installera och dom vet hur man slår på och av , men inte så mycket mer.. få se hur det där går..Ha, ha men det går nog bra får jag hoppas, det är roligt att de vill hänga med lite och prova på tycker jag.

I kväll är vi bjudna på middag till min svägerska , som precis kommit hem från några kalla dagar i London. Ska bli spännande och höra hur de haft det och vad dom gjort. Hon är superduktig att laga god mat så det ska bli så trevligt.



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0