IKEA



Ett tidigare inköp på Nordik ( min användbara brödburk )


Det blev en tur till IKEA i dag som planerat. Inga stora inköp men ändå lit smått och gott. Hade ju tänkt köpa en "hemnes" spegel till hallen, men jag tyckte den såg så klumpig och stor ut i verkligheten. I alla fall till min lilla hall.
Så jag köpte en "stave" spegel med lite tunnare ram och jag tror att den kommer att passa bra.

Bakom IKEA finns Nordik och där är det nästan ännu roligare att gå, såg både soffa och bord som jag skulle vilja ha, men det får bli en annan gång. Köpte iaf små söta espressokoppar med fat och en liten mjölkkanna till.

Åkte också till Erikslund där Media Markt finns och tittade på plasma o LCD "apparater" , maken vill nämligen byta ut vår TV till en storlek större( inte nödvändigt tycker jag)

Nu är vi hemma sen någon timme tillbaka och ska strax hugga in på kvällsfikat.

kramar!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Shopping på IKEA är inte fel :o)

Jag längtar till jag får börja inhandla lite till nya lägenheten där!



Ha en bra kväll

Kraaam

2010-01-24 @ 18:59:23
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Brödburken var jättefin:-)

Är en stot fan ab burkar och den gillade jag skarpt!



Låter som du hat en lyckad shopping idag!



Sv: Topping på cupcakes är inte alls svårt att göra.Det finns många varianter. En blandning mellan smör, florsocker och philadelphiaost är det vanligaste men man kan också ta hälften vit choklad och hälften ph.ost. Men som sagt. Det finns olika varianter och olika smaksättningar!!



Kramar!

2010-01-24 @ 22:35:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0