Äntligen Fredag!!!



Bästa dagen på veckan... !! Jobbade till kl 15 , sedan handlade jag lite gott till kvällen. En god flaska vin och färska blommor hör fredagen till , det fixades medan maken städade hemma.

 Med ett skinande blankt hem (härligt) lagade vi sen tillsammans till "kreolskans gryta" och ris, och till förrätt hade jag köpt lite sushi,mums .

Nu har vi ätit gott och ska snart bänka oss framför tvn, nötter och chilichoklad  står på bordet och så blir det nog ett zappande mellan "på spåret" och "let`s dance.

I kväll kommer dottern hem en sväng från Örebro , så det är tur att vi har en son med körkort som kan hämta vid tåget  vid halv tio tiden



.
Mitt älsklingsvin Freixenet (mousserande vitt ) till förrätten.



SUSHI !!!





Mys med tända ljus och godis framför dumburken i kväll!


SO LONG !!!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej! Vad kul att du kikade in hos mig =)

Gud vilket fint hem du har! Älskar det vita och alla ljus, och öppna spisen sen är verkligen pricken över i ;)

Ha en trevlig kväll, kram

2010-01-16 @ 21:42:39
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: cecce

Mmm...det där både ser och låter

väldans mysigt!

Helt i min smak!!



Hoppas din lördag varit lika bra!

kram

2010-01-16 @ 22:16:07
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0