Shoppingdag


Blev en tur till "staden" några mil härifrån för lite shopping i dag. Ska fixa i ordning vår tvättstuga (tidigare pannrum) så vi tittade på lite klinker, färg o dyl. Det ska bli så skönt att få in tvättmaskin o tumlare i ett eget rum, tidigare hade vi det i duschrummet trångt och dant men jag tror det här blir jättebra.

 Det blev också lite andra inköp på diverse affärer, fyndade lite sköna vårkläder och så kunde jag inte låta bli att köpa de snygga iittalaglasen " Essence " som så många bloggare har. Tänker inviga de lite senare i kväll med lite rosa bubbel!




Kom hem sent från grannstaden så i stället för att laga till "Susannes gröna nyansers" goda kyckling med risotto som var tänkt blev det lite hämtmat i stället. Köpte med sushi hem och det smakar ju som "godis", drack varsin staropramen till och så tog vi faktiskt en snaps till också, det gick bra det med! (hade en skvätt kvar från i påskas)




Det har varit mulet hela dagen men sedan nån timme tillbaks skiner solen så fint från en klarblå himmel ! det bådar gott inför morgondagen.

Ha det gott alla och kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi håller också på att göra om i tvättstugan.

Längtar såååå tills det blir klart.

Än idag kan jag få för mig att lyssna på Noice.

Jag bara Älskar dom :)

Ha en underbar dag och kram på dig!

2010-04-11 @ 10:56:55
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: cecce

Förstår att det ska bli skönt med en riktig tvättstuga:-)



Ittalaglasen kunde jag också gott tänka mej. Behöver verkligen nya glas så de får jag nog skriva upp på önskelistan!!



Kramar

2010-04-12 @ 20:14:16
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0