Påsken 2010

Vilken härlig påsk det har varit! så trevligt att träffa släkt och vänner och så mycket god mat vi ätit, vädret har ju också visat sig från sin bästa sida.


På långfredagen hade vi kompisar här på middag, på påskdagen var vi till svärmor och åt "gubbröretoast" lax och påsktårta. Och nu har vi nyss kommit hem från mina föräldrar, dit vi var bjudna på "påskbord" en massa godsaker har vi ätit.

Nu ska jag avsluta här och bege mig en våning upp för att se kvällens avsnitt av Johan Falk.

Hoppas att ni alla har haft en fin och glad Påsk!!!


kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi har också haft en riktigt mysig påskhelg och vädret har varit helt underbart :o) Tyvärr inte lika fint längre :o(



Hoppas du får en bra dag

Kramen

2010-04-06 @ 09:59:23
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja prova, för det var riktigt gott. Jag har heller aldrig gjort risotto men det var inte så svårt och gott blev det ;o)

Åhhh tussilago är så fint, då är det vår!!

Ha en bra kväll

Kramen

2010-04-07 @ 19:25:04
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0